هدیه به فعالان صنعت گردشگری: موزه داری نوین
![]() |
![]() |
ناشر: کیان دانش، با همکاری انتشارات گردشگری (وابسته به علم گردشگری)
|
|
نوبت چاپ: اول،1392
|
|
علم گردشگری جهت افزایش دانش فعالان صنعت گردشگری این مجموعه را به رایگان تقدیم اهالی این صنعت می نماید. جهت دریافت با استفاده از آیکون های ذیل جلد کتاب ابتدا در سایت ثبت نام نموده و سپس بصورت رایگان اقدام به دانلود فرمایید. سایر خدمات و امکانات را از منوی اصلی بالا و منوهای فرعی سمت راست صفحات مشاهده فرمایید. کتاب حاضر حاصل مطالعات و نیز مشاهدات نگارندگان در میان آثار فارسی و لاتین و نیز برخی بررسی های میدانی بوده است که در 7 فصل پیش روی قرار گرفته است. فصل اول مقدمه ای است بر مفهوم موزه و ارتباط دو سویه آن با گردشگری و میراث و به بیان تاریخچه موزه داری پرداخته است. فصل دوم اصول و مفاهیم مجموعه داری را تشریح نموده و در فصول سوم و چهارم نگهداری مجموعه ها و نحوه نمایش آن مورد بررسی قرار گرفته است. درفصل پنجم برنامهریزی امور موزه و مدیریت مالی مدنظر قرار گرفته و در فصل ششم مدیریت منابع انسانی مورد توجه بوده است.در نهایت فصل هفتم کتاب، بازاریابی و روابط عمومی موزه ها را، بعنوان نقطه تماس با بازدیدکنندگان تشریح نموده است. |
{jcomments on}