کارگاه آموزشی تبلیغات گردشگری: خرداد 1388

در حاشیه همایش صنعت و دانشگاه که در تاریخ 30 اردیبهشت 88 در دانشکده مدیریت علامه طباطبایی برگزار شد، کارگاه آموزشی با عنوان تبلیغات گردشگری و هدایت دکتر محمود محمدیان برگزار گردید. وی در ابتدا بحث تبلیغات گردشگری را پیچیده خوانده واینگونه ادامه دادند: ما در دنیایی زندگی می کنیم که همه می خواهند به یکدیگر پیامی بفرستند و این یعنی تراکم تبلیغ. ما در دنیایی زندگی می کنیم که تبلیغات در اغلب موارد به امری مزاحم تبدیل شده است.
در هر صنعتی عده ای در حال کار کردن هستند و حاصل تمام کار آنها پرتاب یک پیام به طرف مردم است. کسانی که مسئولیت تبلیغات را برعهده دارند مهاجمان آن سیستم هستند. آنگونه که کاتلر می گوید مردم از تبلیغات خسته شده اند و ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا اقبال خود را برای دیده شدن بالا ببریم. تبلیغات تنها بخشی از بازاریابی است که وابسته به سایر عناصر آن است. تبلیغات یعنی اغناء مخاطب به طور فشرده. در ادامه ایشان به تحلیل 2 کلیپ تبلیغاتی پخش شده از شبکه های ماهواره ای خارج از کشور پرداختند.

ads ads
mahak kahrizak

mailپست الکترونیک: info@ tourismscience .ir

SMSسامانه پیام کوتاه: 3000705030 (جهت دریافت پاسخ: ممکن است پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده باشید)

contactفرم تماس با ما: کلیلک نمایید
account شماره حسابهای ما: کلیلک نمایید
privacyحریم شخصی کاربران و رفع مسئولیت: کلیک نمایید
 

rss

gpls

face

fina1l

 

 علم گردشگری با آغاز نوروز 1388 و با هدف گسترش دانش محور و اصولی گردشگری در سطح کشور فعالیت خود را آغاز نمود. این مجموعه همواره سعی نموده است تا با استفاده از استعداد فعالان این صنعت نسبت به نشر هدفمند قواعد گردشگری در سطح کشور بپردازد. آنچه در علم گردشگری منتشر می شد حاصل تلاش دانشجویان، فارق التحصیلان، اساتید، شاغلین و تمامی علاقمندان دلسوز ....

 

ادامه مطلب