بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری
![]() |
![]() |
ناشر: دفتر پژوهشهای فرهنگی
|
|
نوبت چاپ: چهارم، 1398
|
|
کتاب فوق از جمله منابع درسی آزمون گواهینامه "مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری" وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنابع دستی است. در این کتاب می خوانید: فصل اول: از تولد سایبر تا دولت الکترونیک، فصل دوم: تجارت و بازاریابی الکترونیک گردشگری، فصل سوم: ارزیابی وبگاه های گردشگری، فصل چهارم: ابعاد بصری گردشگری الکترونیک، فصل پنجم: رویکرد اطلاع رسانی و تعاملی در گردشگری الکترونیک، فصل ششم: مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری در صنعت گردشگری قیمت: 17000 تومان نحوه دریافت: دیجی کالا؛ کتابفروشی های معتبر؛ |