آژانس های مسافرتی
فرصتی مناسب جهت تبلیغی ویژه و کارآمد ویژه آژانس های مسافرتی ؛ آژانس های مسافرتی با استفاده از این سیستم ، دارای یک خط اختصاصی پیام کوتاه با پیش شماره 3000 خواهند شد که می توانند به مشتریان قدیمی خود و یا بر روی شماره تلفن های همراه مناطق مختلف شهر به تفکیک منطقه و یا به متخصصین ( پزشکان ، مهندسین و...) تورهای ویژه خود را با سرعت سیار بالا و به صورت مقرون به صرفه اطلاع رسانی نمایند و یا مشتریان شما با ارسال کدهای از قبل تعریف شده ، به شماره خط اختصاصی شما، از شرایط تورها و خدمات آژانس به صورت خودکار مطلع شوند و همچنین می توانید با پرسش یک سوال ( شما سفر به کدام کشور را دوست دارید ؟ 1.ترکیه 2. تایلند ) و دریافت پاسخ آن ، علاقمندی مشتریان خود را یافته و خدمات متناسب با آن را ارئه نمایید .
نمونه هایی از کاربردهای خط ارسال و دریافت SMS برای آژانس های مسافرتی :
1.استفاده از خطوط مجازی ارسال و دریافت SMS :
قابل ذکر است بسیاری از خطوط هواپیمایی دنیا بوسیله پیام کوتاه سرویسی را ارائه می دهند که مسافران از طریق SMS چند ساعت قبل ، از پرواز یا تاخیر یا عدم پرواز خود به صورت اتومات مطلع می شوند و یا با ارسال کد از پیش تعیین شده ،( همانند کد پرواز ، یک عدد ، یک حرف یا یک پیام خالی ) به صورت هوشمند پیامی شامل آخرین وضعیت پرواز خود دریافت می نمایند. این کار کم هزینه ، آسان و باعث رضایتمندی و رعایت اصل مشتری مداری گشته و می تواند با ایجاد ارتباط دو طرفه با مسافران ، انتقادات و پیشنهادات را توسط این خطوط پیامک و به سهولت دریافت نمایند.
2.تنظیم پاسخ خودکار :
مشتریان و بازدید کنندگان تبلیغات شما در روزنامه ها می توانند با ارسال یک پیامک بدون متن به شماره اختصاصی شما ، لیست تورهای شما را دریافت نمایند.
به عنوان مثال با ارسال پیام خالی ، پیامی به این صورت دریافت خواهند کرد :
تورهای داخلی عدد 100
تورهای خارجی عدد 200
مشتری باارسال 200 به شماره خط شما ، می تواند اطلاعات زیر را دریافت نمایند :
دبی 201
مالزی 202
تایلند 203 و...
رستوران ها
طراحی جدیدترین سیستم اخذ سفارشات رستوران ها از طریق پیامک . در این سیستم کافی است مشتری غذای مورد نظر و تعداد آن را از طریق SMS به سیستم نرم افزاری شما ارسال کند وبلافاصله پس از دریافت ، سیستم به صورت اتوماتیک پیامکی را مبنی بر تایید نهایی به مشتری ارسال و پس از تایید مشتری ، سفارش آماده می شود .از مزایای این سیستم و برتری آن به کالر آیدی ، تلفن های گویا و سیستم های مشابه ، این است که تلفن رستوران شما دیگر خیلی اشغال نخواهد شد و همچنین سرعت سفارش گیری چندین برابر خواهد شد. در کنار این سیستم ، امکاناتی نظیر ارسال پیامک های مناسبتی و اعیاد به مشتریان و تبریک سالگرد تولد و ازدواج و انواع مختلف اطلاع رسانی به راحتی بهره مند گردید.
هتل ها
اطلاع رسانی به مشتریان درباره خدمات جدید؛
اطلاع رسانی به کارمندان بابت خدمات جدید و اخبار و هماهنگی جهت تغییر شیفت ها؛
ارسال منو غذای هر وعده از طریق پیام کوتاه به مسافران ؛
سفارش غذا توسط مسافرین از طریق پیام کوتاه ؛
ارسال صورتحساب مسافر از طریق پیام کوتاه ؛
ارسال پیام کوتاه تبریک اعیاد و مناسبت ها ؛
اطلاع رسانی جشنواره ها و سمینارها ؛
ایجاد نظر سنجی و مسابقه با پیام کوتاه ؛
ایجاد روابط عمومی از طریق پیام کوتاه ؛
ارسال پیام کوتاه خوشامدگویی و سفر به خیر به مسافران ؛
اطلاع رسانی سریع جهت ارائه تخفیف به مناسبات مختلف به مسافران و مشتریان ثابت هتل ؛
پاسخگویی اتوماتیک جهت رزرو اتاق ها ؛
امکان ذخیره سازی شماره مشتریان و اطلاع رسانی به آنها در زمان مورد نیاز ؛
و در پایان مدیریت هتل ها با استفاده از این ویژگی سامانه می توانند کیفیت خدمات خود را با ارسال پیامک قدردانی و تشکر پس از خارج شدن مسافر از هتل ، ارتقا دهند . آنها همچنین می توانند در صورتی که مسافر وسیله ای را در هتل جاگذاشته باشد ، آن را با پیامک اطلاع دهند.
پزشکان
پزشکان می توانند با استفاده از یک پیامک ، بیماران خود را از وقت ویزیت یا برنامه پزشکی مطلع سازند؛
ارسال پیامک تبریک به مناسبات خاص برای پرسنل بیمارستان ؛
امکان ذخیره سازی شماره بیماران و اطلاع رسانی به آنها در زمان مود نیاز؛
امکان دریافت انتقادات و پیشنهادات پرسنل بیمارستان ، پزشکان و بیماران ؛
امکان برگزاری مسابقات بین بیماران برای تغییر در وضعیت روحی آنها ؛
ارسال خبرنامه به واحد پرسنل بیمارستان ؛
اطلاع رسانی همایش ها ، جلسات و سمینارها ویژه پزشکان و پرسنل بیمارستان ؛
امکان ارسال اطلاعات پزشکی و یا دارویی به صورت اتوماتیک در تمام ساعات شبانه روز ؛
قابلیت دسترسی به بانک اطلاعاتی ویژه پزشکان ؛
قابلیت های مورد نیاز کلینیک و نوبت دهی در زمان دلخواه ؛
کنترل کلیه مسایل مالی شامل درآمد ، هزینه ها ، حقوق و دستمزد و بیمه پرسنل ؛
امکان گروهبندی بیماران با بیماریهای مشابه در یک گروه برای اطلاع رسانی از وضعیت دارویی و پزشکی .
دانشگاه ها
اعلام نمرات دانشجویان ؛
اعلام جلسات کاری با همکاران ، پرسنل ، اساتید ، دانشجویان ؛
ارسال خبرنامه به دانشجویان ؛
ارسال خبر نامه به اساتید؛
برگزاری مسابقات پیامکی بین دانشجویان ؛
امکان اختصاص خط مجزا به معاونت های مختلف دانشگاه ؛
دانشجویان با ارسال پیامک از روز امتحان و همچنین روز ثبت نام و تاریخ شروع ترم جدید آگاه می شوند ؛
برگزاری انتخابات دانشجویی و نظر سنجی ؛
امکان دریافت نظرات و انتقادات دانشجویان و اساتید ؛
اطلاع رسانی جهت نمایشگاهها و دفاعیه دانشجویان ؛
ارسال پیامک تبریک و تهنیت در مناسبت ها برای دانشجویان و اساتید ؛
اعلام ابلاغیه ، بخشنامه ها ، و مصوبات به صورت ساده و آنی .
روابط عمومی
ارسال پیام های تبلیغاتی و اطلاع رسانی ؛
امکان ارسال فلش اس ام اس ؛
انتشار اخبار سازمانها ؛
ارسال خبرنامه شرکت ها به عموم ؛
امکان دریافت پیشنهادها و انتقادات مردمی ؛
امکان ارسال پیامک های تربیتی به خانواده کارکنان؛
نظر سنجی محصولات در میان عام مردم ؛
ارسال پیامک های افزایش انگیزه به کارکنان ؛
ارسال لیست جدیدترین محصولات .
شرکت های بیمه
اعلام زمان اتمام بیمه نامه در زمان های مورد نظر به صورت خودکار ؛
نمایش نام ، شماره بیمه نامه و مدت زمان باقی مانده اعتبار بیمه نامه در پیام کوتاه ؛
ایجاد دفترچه تلفن با امکانات گروه بندی نامحدود از بیمه گزاران ؛
امکان وارد کردن کلیه اطلاعات از فایل اکسل ؛
ارسال اخبار روزانه به بیمه گزار ؛
گزارشات جامع به همراه خروجی ؛
ارسال گروهی پیام کوتاه در تاریخ مورد نظر ؛
ارسال تبریک در تاریخ تولد بیمه گزار به صورت خودکار ؛
گردش مالی و سیستم پشتیبانگیری و بازیابی اطلاعات ؛
آگاهی مشتریان از وضعیت بیمه خود در هر لحظه از شبانه روز فقط با ارسال یک پیام کوتاه ؛
امکان برگزاری انواع مسابقه و نظر سنجی؛
امکان استفاده از صندوف انتقادات و پیشنهادات بیمه گزاران .
شرکتهای خصوصی
امکان اجرای نرم افزار بر روی شبکه و استفاده همزمان توسط مجموعه ای از پرسنل و کارمندان ؛
ارسال بخشنامه ها به کارمندان و کارکنان شرکت ؛
ارسال آخرین اطلاعیه ها به نمایندگان فروش و پشتیبانی یک واحد تولیدی؛
ثبت نام از متقاضیان شرکت در همایش ها و اعلام تغییرات در برنامه ها ؛
اطلاع رسانی موارد اضطراری ( جلسات فوق العاده ، شرایط غیر مترقبه و ...)؛
جلوگیری از برگشت چک و درج تاریخ های سر رسید اسناد پرداختنی ؛
اطلاع رسانی زمان دریافت حقوق و مزایا به پرسنل جهت مراجعه ؛
امکان ارسال پیامک به صورت پویا برای پرسنل؛
تنظیمات تراکنش های مالی اعضا.
مشاغل صنعتی
نیروی انسانی مهم ترین عامل پیروزی و موفقیت در هر زمینه ای است . هر فرد برای انجام فعالیت به دو بال دانش و انگیزه نیاز دارد . در شرایط امروز اغلب کارکنان با حداقل دانش لازم برای تصدی مشاغل پذیرفته می شوند و در ضمن خدمت می توانند آموزش های تکمیلی را نیز فرا گیرند.
امکان ارسال پیام اطلاع رسانی به کارکنان و خانواده های آنها ؛
امکان برقراری ارتباط سریع و دو طرفه با کارکنان ؛
ارسال پیام تبریک به کارکنان در مناسبت های مختلف ؛
امکان برگزاری مسابقه میان کارکنان ؛
قابلیت دریافت انتقادات و پیشنهادات کارکنان ؛
اعلام میزان حقوق یا پاداش در نظر گرفته شده برای کارکنان؛
اطلاع رسانی کارکنان از جلسات فوق العاده و اعلام تغییرات در برنامه ها.
فرهنگسراها
با جمع آوری یک پایگاه داده ای از مشتریان و علاقمندی های آنها با استفاده از یک پیامک آنها را از کتابهای چاپ شده در حوزه علاقمندی ایشان مطلع نمایید ؛
برگزاری مسابقات فرهنگی بدون نیاز به ارسال پستی جوابها؛
دریافت انتقادات و پیشنهادات و شکایات هنر جویان ؛
با ارسال یک پیامک هنرجویان را جهت ثبت نام دوره های جدید آموزشی مطلع می سازید.
ارسال آخرین اطلاعیه ها به هنر جویان و کارمندان ؛
اطلاع رسانی جهت برگزاری جلسات ، سمینارها و همایش ها؛
برقراری ارتباطی سریع و دو طرفه با مخاطبان ؛
توانمدی شما را جهت ارائه خدمات به هنر جویان را چندین برابر می کند.
فروشگاه ها
هنگام صدور فاکتور برای مشتریان ، شماره تلفن همراه وی را ثبت کنید تا فرآیند مشتری مداری آغاز گردد ؛
چند دقیقه پس از خروج مشتری از فروشگاه ، با ارسال پیامی از او تشکر کنید ؛
عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال پیامک به وی اطلاع دهید ؛
لیست کالاهای جدید که عرضه می کنید به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید را از طریق پیام کوتاه به مشتری اعلام نمایید ؛
با ارسال پیامتبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید با او احساسی مشترک دارید؛
هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید ، یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر می گیرید، پیام حاوی تغییرات ایجاد شده را برای مشتری ارسال فرمایید .
مدارس
آگاه نمودن دانش آموزان از زمان امتحانات ؛
امکان ارسال پیام جهت هماهنگی بین ساعات آموزشی برای آگاهی والدین از وضعیت آموزش دانش آموزان ؛
سازماندهی و گروهبندی دانش آموزان از طریق سامانه ارسال ودریافت ؛
برگزاری نظر سنجی جهت پیشبرد اهداف مدارس و آموزشگاهها ؛
اطلاع رسانی جهت برگزاری اردوهای مختلف ؛
امکان دریافت پیشنهاد و انتقادات والدین دانش آموزان ؛
اطلاع رسانی جهت تغییر در برنامه کلاسها ؛
اطلاع رسانی جهت دوره های جدید آموزشی ؛
ایجاد ارتباط در طرفه بین والدین و آموزشگاه ؛
شناسایی و بررسی نیازها و امکانات مدره از طریق ارسال و دریافت پیام از طرف والدین ؛
امکان ارسال و دریافت پیام جهت ارائه مشاوره و راهنمایی برای والدین و دانش آموزان ؛
اطلاع رسانی جهت برگزاری جلسات ؛
اطلاع رسانی والدین از وضعیت دانش آموزان از طریق پیامک.