آژانس های مسافرتی

فرصتی مناسب جهت تبلیغی ویژه و کارآمد ویژه آژانس های مسافرتی ؛ آژانس های مسافرتی با استفاده از این سیستم ، دارای یک خط اختصاصی پیام کوتاه با پیش شماره 3000 خواهند شد که می توانند به مشتریان قدیمی خود و یا بر روی شماره تلفن های همراه مناطق مختلف شهر به تفکیک منطقه و یا به متخصصین ( پزشکان ، مهندسین و...) تورهای ویژه خود را با سرعت سیار بالا و به صورت مقرون به صرفه اطلاع رسانی نمایند و یا مشتریان شما با ارسال کدهای از قبل تعریف شده ، به شماره خط اختصاصی شما، از شرایط تورها و خدمات آژانس به صورت خودکار مطلع شوند و همچنین می توانید با پرسش یک سوال ( شما سفر به کدام کشور را دوست دارید ؟ 1.ترکیه 2. تایلند ) و دریافت پاسخ آن ، علاقمندی مشتریان خود را یافته و خدمات متناسب با آن را ارئه نمایید .

نمونه هایی از کاربردهای خط ارسال و دریافت SMS برای آژانس های مسافرتی :

1.استفاده از خطوط مجازی ارسال و دریافت SMS :

قابل ذکر است بسیاری از خطوط هواپیمایی دنیا بوسیله پیام کوتاه سرویسی را ارائه می دهند که مسافران از طریق SMS چند ساعت قبل ، از پرواز یا تاخیر یا عدم پرواز خود به صورت اتومات مطلع می شوند و یا با ارسال کد از پیش تعیین شده ،( همانند کد پرواز ، یک عدد ، یک حرف یا یک پیام خالی ) به صورت هوشمند پیامی شامل آخرین وضعیت پرواز خود دریافت می نمایند. این کار کم هزینه ، آسان و باعث رضایتمندی و رعایت اصل مشتری مداری گشته و می تواند با ایجاد ارتباط دو طرفه با مسافران ، انتقادات و پیشنهادات را توسط این خطوط پیامک و به سهولت دریافت نمایند.

2.تنظیم پاسخ خودکار :

مشتریان و بازدید کنندگان تبلیغات شما در روزنامه ها می توانند با ارسال یک پیامک بدون متن به شماره اختصاصی شما ، لیست تورهای شما را دریافت نمایند.

به عنوان مثال با ارسال پیام خالی ، پیامی به این صورت دریافت خواهند کرد :

تورهای داخلی عدد 100

تورهای خارجی عدد 200

مشتری باارسال 200 به شماره خط شما ، می تواند اطلاعات زیر را دریافت نمایند :

دبی   201

مالزی 202

تایلند 203 و...

رستوران ها

طراحی جدیدترین سیستم اخذ سفارشات رستوران ها از طریق پیامک . در این سیستم کافی است مشتری غذای مورد نظر و تعداد آن را از طریق SMS به سیستم نرم افزاری شما ارسال کند وبلافاصله پس از دریافت ، سیستم به صورت اتوماتیک پیامکی را مبنی بر تایید نهایی به مشتری ارسال و پس از تایید مشتری ، سفارش آماده می شود .از مزایای این سیستم و برتری آن به کالر آیدی ، تلفن های گویا و سیستم های مشابه ، این است که تلفن رستوران شما دیگر خیلی اشغال نخواهد شد و همچنین سرعت سفارش گیری چندین برابر خواهد شد. در کنار این سیستم ، امکاناتی نظیر ارسال پیامک های مناسبتی و اعیاد به مشتریان و تبریک سالگرد تولد و ازدواج و انواع مختلف اطلاع رسانی به راحتی بهره مند گردید.

هتل ها

اطلاع رسانی به مشتریان درباره خدمات جدید؛

اطلاع رسانی به کارمندان بابت خدمات جدید و اخبار و هماهنگی جهت تغییر شیفت ها؛

ارسال منو غذای هر وعده از طریق پیام کوتاه به مسافران ؛

سفارش غذا توسط مسافرین از طریق پیام کوتاه ؛

ارسال صورتحساب مسافر از طریق پیام کوتاه ؛

ارسال پیام کوتاه تبریک اعیاد و مناسبت ها ؛

اطلاع رسانی جشنواره ها و سمینارها ؛

ایجاد نظر سنجی و مسابقه با پیام کوتاه ؛

ایجاد روابط عمومی از طریق پیام کوتاه ؛

ارسال پیام کوتاه خوشامدگویی و سفر به خیر به مسافران ؛

اطلاع رسانی سریع جهت ارائه تخفیف به مناسبات مختلف به مسافران و مشتریان ثابت هتل ؛

پاسخگویی اتوماتیک جهت رزرو اتاق ها ؛

امکان ذخیره سازی شماره مشتریان و اطلاع رسانی به آنها در زمان مورد نیاز ؛

و در پایان مدیریت هتل ها با استفاده از این ویژگی سامانه می توانند کیفیت خدمات خود را با ارسال پیامک قدردانی و تشکر پس از خارج شدن مسافر از هتل ، ارتقا دهند . آنها همچنین می توانند در صورتی که مسافر وسیله ای را در هتل جاگذاشته باشد ، آن را با پیامک اطلاع دهند.

پزشکان

پزشکان می توانند با استفاده از یک پیامک ، بیماران خود را از وقت ویزیت یا برنامه پزشکی مطلع سازند؛

ارسال پیامک تبریک به مناسبات خاص برای پرسنل بیمارستان ؛

امکان ذخیره سازی شماره بیماران و اطلاع رسانی به آنها در زمان مود نیاز؛

امکان دریافت انتقادات و پیشنهادات پرسنل بیمارستان ، پزشکان و بیماران ؛

امکان برگزاری مسابقات بین بیماران برای تغییر در وضعیت روحی آنها ؛

ارسال خبرنامه به واحد پرسنل بیمارستان ؛

اطلاع رسانی همایش ها ، جلسات و سمینارها ویژه پزشکان و پرسنل بیمارستان ؛

امکان ارسال اطلاعات پزشکی و یا دارویی به صورت اتوماتیک در تمام ساعات شبانه روز ؛

قابلیت دسترسی به بانک اطلاعاتی ویژه پزشکان ؛

قابلیت های مورد نیاز کلینیک و نوبت دهی در زمان دلخواه ؛

کنترل کلیه مسایل مالی شامل درآمد ، هزینه ها ، حقوق و دستمزد و بیمه پرسنل ؛

امکان گروهبندی بیماران با بیماریهای مشابه در یک گروه برای اطلاع رسانی از وضعیت دارویی و پزشکی .

دانشگاه ها

 اعلام نمرات دانشجویان ؛

اعلام جلسات کاری با همکاران ، پرسنل ، اساتید ، دانشجویان ؛

ارسال خبرنامه به دانشجویان ؛

ارسال خبر نامه به اساتید؛

برگزاری مسابقات پیامکی بین دانشجویان ؛

امکان اختصاص خط مجزا به معاونت های مختلف دانشگاه ؛

دانشجویان با ارسال پیامک از روز امتحان و همچنین روز ثبت نام و تاریخ شروع ترم جدید آگاه می شوند ؛

برگزاری انتخابات دانشجویی و نظر سنجی ؛

امکان دریافت نظرات و انتقادات دانشجویان و اساتید ؛

اطلاع رسانی جهت نمایشگاهها و دفاعیه دانشجویان ؛

ارسال پیامک تبریک و تهنیت در مناسبت ها برای دانشجویان و اساتید ؛

اعلام ابلاغیه ، بخشنامه ها ، و مصوبات به صورت ساده و آنی .

روابط عمومی

ارسال پیام های تبلیغاتی و اطلاع رسانی ؛

امکان ارسال فلش اس ام اس ؛

انتشار اخبار سازمانها ؛

ارسال خبرنامه شرکت ها به عموم ؛

امکان دریافت پیشنهادها و انتقادات مردمی ؛

امکان ارسال پیامک های تربیتی به خانواده کارکنان؛

نظر سنجی محصولات در میان عام مردم ؛

ارسال پیامک های افزایش انگیزه به کارکنان ؛

ارسال لیست جدیدترین محصولات .

شرکت های بیمه

اعلام زمان اتمام بیمه نامه در زمان های مورد نظر به صورت خودکار ؛

نمایش نام ، شماره بیمه نامه و مدت زمان باقی مانده اعتبار بیمه نامه در پیام کوتاه ؛

ایجاد دفترچه تلفن با امکانات گروه بندی نامحدود از بیمه گزاران ؛

امکان وارد کردن کلیه اطلاعات از فایل اکسل ؛

ارسال اخبار روزانه به بیمه گزار ؛

گزارشات جامع به همراه خروجی ؛

ارسال گروهی پیام کوتاه در تاریخ مورد نظر ؛

ارسال تبریک در تاریخ تولد بیمه گزار به صورت خودکار ؛

گردش مالی و سیستم پشتیبانگیری و بازیابی اطلاعات ؛

آگاهی مشتریان از وضعیت بیمه خود در هر لحظه از شبانه روز فقط با ارسال یک پیام کوتاه ؛

امکان برگزاری انواع مسابقه و نظر سنجی؛

امکان استفاده از صندوف انتقادات و پیشنهادات بیمه گزاران .

شرکتهای خصوصی

امکان اجرای نرم افزار بر روی شبکه و استفاده همزمان توسط مجموعه ای از پرسنل و کارمندان ؛

ارسال بخشنامه ها به کارمندان و کارکنان شرکت ؛

ارسال آخرین اطلاعیه ها به نمایندگان فروش و پشتیبانی یک واحد تولیدی؛

ثبت نام از متقاضیان شرکت در همایش ها و اعلام تغییرات در برنامه ها ؛

اطلاع رسانی موارد اضطراری ( جلسات فوق العاده ، شرایط غیر مترقبه و ...)؛

جلوگیری از برگشت چک و درج تاریخ های سر رسید اسناد پرداختنی ؛

اطلاع رسانی زمان دریافت حقوق و مزایا به پرسنل جهت مراجعه ؛

امکان ارسال پیامک به صورت پویا برای پرسنل؛

تنظیمات تراکنش های مالی اعضا.

مشاغل صنعتی

نیروی انسانی مهم ترین عامل پیروزی و موفقیت در هر زمینه ای است . هر فرد برای انجام فعالیت به دو بال دانش و انگیزه نیاز دارد . در شرایط امروز اغلب کارکنان با حداقل دانش لازم برای تصدی مشاغل پذیرفته می شوند و در ضمن خدمت می توانند آموزش های تکمیلی را نیز فرا گیرند.

امکان ارسال پیام اطلاع رسانی به کارکنان و خانواده های آنها ؛

امکان برقراری ارتباط سریع و دو طرفه با کارکنان ؛

ارسال پیام تبریک به کارکنان در مناسبت های مختلف ؛

امکان برگزاری مسابقه میان کارکنان ؛

قابلیت دریافت انتقادات و پیشنهادات کارکنان ؛

اعلام میزان حقوق یا پاداش در نظر گرفته شده برای کارکنان؛

اطلاع رسانی کارکنان از جلسات فوق العاده و اعلام تغییرات در برنامه ها.

فرهنگسراها

با جمع آوری یک پایگاه داده ای از مشتریان و علاقمندی های آنها با استفاده از یک پیامک آنها را از کتابهای چاپ شده در حوزه علاقمندی ایشان مطلع نمایید ؛

برگزاری مسابقات فرهنگی بدون نیاز به ارسال پستی جوابها؛

دریافت انتقادات و پیشنهادات و شکایات هنر جویان ؛

با ارسال یک پیامک هنرجویان را جهت ثبت نام دوره های جدید آموزشی مطلع می سازید.

ارسال آخرین اطلاعیه ها به هنر جویان و کارمندان ؛

اطلاع رسانی جهت برگزاری جلسات ، سمینارها و همایش ها؛

برقراری ارتباطی سریع و دو طرفه با مخاطبان ؛

توانمدی شما را جهت ارائه خدمات به هنر جویان را چندین برابر می کند.

فروشگاه ها

هنگام صدور فاکتور برای مشتریان ، شماره تلفن همراه وی را ثبت کنید تا فرآیند مشتری مداری آغاز گردد ؛

چند دقیقه پس از خروج مشتری از فروشگاه ، با ارسال پیامی از او تشکر کنید ؛

عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال پیامک به وی اطلاع دهید ؛

لیست کالاهای جدید که عرضه می کنید به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید را از طریق پیام کوتاه به مشتری اعلام نمایید ؛

با ارسال پیامتبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید با او احساسی مشترک دارید؛

هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید ، یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر می گیرید، پیام حاوی تغییرات ایجاد شده را برای مشتری ارسال فرمایید .

مدارس

آگاه نمودن دانش آموزان از زمان امتحانات ؛

امکان ارسال پیام جهت هماهنگی بین ساعات آموزشی برای آگاهی والدین از وضعیت آموزش دانش آموزان ؛

سازماندهی و گروهبندی دانش آموزان از طریق سامانه ارسال ودریافت ؛

برگزاری نظر سنجی جهت پیشبرد اهداف مدارس و آموزشگاهها ؛

اطلاع رسانی جهت برگزاری اردوهای مختلف ؛

امکان دریافت پیشنهاد و انتقادات والدین دانش آموزان ؛

اطلاع رسانی جهت تغییر در برنامه کلاسها ؛

اطلاع رسانی جهت دوره های جدید آموزشی ؛

ایجاد ارتباط در طرفه بین والدین و آموزشگاه ؛

شناسایی و بررسی نیازها و امکانات مدره از طریق ارسال و دریافت پیام از طرف والدین ؛

امکان ارسال و دریافت پیام جهت ارائه مشاوره و راهنمایی برای والدین و دانش آموزان ؛

اطلاع رسانی جهت برگزاری جلسات ؛

اطلاع رسانی والدین از وضعیت دانش آموزان از طریق پیامک.

ads ads
mahak kahrizak

mailپست الکترونیک: info@ tourismscience .ir

SMSسامانه پیام کوتاه: 3000705030 (جهت دریافت پاسخ: ممکن است پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده باشید)

contactفرم تماس با ما: کلیلک نمایید
account شماره حسابهای ما: کلیلک نمایید
privacyحریم شخصی کاربران و رفع مسئولیت: کلیک نمایید
 

rss

gpls

face

fina1l

 

 علم گردشگری با آغاز نوروز 1388 و با هدف گسترش دانش محور و اصولی گردشگری در سطح کشور فعالیت خود را آغاز نمود. این مجموعه همواره سعی نموده است تا با استفاده از استعداد فعالان این صنعت نسبت به نشر هدفمند قواعد گردشگری در سطح کشور بپردازد. آنچه در علم گردشگری منتشر می شد حاصل تلاش دانشجویان، فارق التحصیلان، اساتید، شاغلین و تمامی علاقمندان دلسوز ....

 

ادامه مطلب