فروشگاه ها

هنگام صدور فاکتور برای مشتریان ، شماره تلفن همراه وی را ثبت کنید تا فرآیند مشتری مداری آغاز گردد ؛

چند دقیقه پس از خروج مشتری از فروشگاه ، با ارسال پیامی از او تشکر کنید ؛

عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال پیامک به وی اطلاع دهید ؛

لیست کالاهای جدید که عرضه می کنید به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید را از طریق پیام کوتاه به مشتری اعلام نمایید ؛

با ارسال پیامتبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید با او احساسی مشترک دارید؛

هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید ، یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر می گیرید، پیام حاوی تغییرات ایجاد شده را برای مشتری ارسال فرمایید .