جامعه‌شناسي مصرف (گردشگري و خريد)

hamemasraf

نام: جامعه‌شناسي مصرف (گردشگري و خريد)

مؤلف: دالن جي. تيموتي
مترجمين: علي‌اصغر سعيدي ، مهدي حسين‌آبادي
ناشر: جامعه شناسان
سال و نوبت چاپ: اول 1388
 هدف اين كتاب بررسي رفتار توريست‌ها در لحظاتي است كه دست به خريد مي‌زنند و اين بررسي‌ها اين دو پديده را، به هم به خوبي پيوند زده است. مصرف فراغتي، خريد و توريسم؛ خريد تفريحي، اوقات فراغت و كار؛ خريد گردشگري؛ خريد توريستي؛ توريست‌ها چه مي‌خرند؛ مكان‌هاي خريد و بافت آنها؛ مسائل مديريتي اماكن و مردم؛ و نتيجه‌گيري عنوان‌هاي فصل‌هاي كتاب است.

اصول بازاریابی خدمات مسافرتی و گردشگری

نام: اصول بازاریابی خدمات مسافرتی و گردشگری

مولف: محمد مهدي كتابچي
ناشر: فرس
سال و نوبت چاپ: اول 1383
 

بازاريابي گردشگري

نام: بازاريابي گردشگري
مولف: لس لامزدن، ترجمه: دكتر ابوافضل تاج زاده نمين
ناشر: دانشگاه پيام نور
سال و نوبت چاپ: اول 1386
 

بازار جهانگردی ژاپن

نام: بازار جهانگردی ژاپن
مولف: علی رحیم پور
ناشر: نقش هستی
سال و نوبت چاپ: اول 1383
 

بازاريابي گردشگري

نام: بازاريابي گردشگري
مترجم: محمد ابراهيم گوهريان: مؤلف:( لس لومسدن)
ناشر: دفتر پژوهشهاي فرهنگي
نوبت چاپ: دوم – 1386

فصول کتاب: محيط بازاريابي در صنعت گردشگري -مديريت بازاريابي در صنعت گردشگري -رفتار مصرف كننده- رفتار خريد سازماني - تقسيم بندي بازار، موقعيت يابي و برنامه جامع بازاريابي و ...

فروش و بازاریابی: ویژه دفاتر خدمات مسافرتی

نام: فروش و بازاریابی: ویژه دفاتر خدمات مسافرتی
مترجم: دکتر ابوالفضل تاج زاده (مولف: دنیس فاستر)
ناشر: دانشگاه علامه طباطبایی
نوبت چاپ: اول - 1386

فصول کتاب: سفر به عنوان یک محصول، اصول بازاریابی، برنامه ریزی بازار، آمادگی برای فروش، شیوه های فروش، ارزیابی مشتری، به انجام رساندن فروش، فروش تلفنی موثر، ایجاد فروش مسافرتی، فروش در خارج از کارگزار مسافرتی

بازاريابي گردشگري

نام: بازاريابي گردشگري
مولف: بهرام رنجبريان - محمد زاهدي
ناشر: چهار باغ
سال و نوبت چاپ: اول، 1387

كليات، محيط بازاريابي، رفتار مصرف كننده، سيستم اطلاعات بازاريابي، بخش بندي بازار، برنامه ريزي استراتژيك بازاريابي، محصول و ...

بازاریابی توریستی

نام: بازاریابی توریستی
مترجم: دکتر محمد حسن افضلی نژاد، مولف: ( جووانی پرونی)
ناشر: تالار کتاب
سال و نوبت چاپ: اول 1387
فصول کتاب: بازاریابی توریستی؛ مفاهیم و کاربردها در بخش اقتصاد کلان – استراتژی های بخش بندی و تجزیه بازار؛ موقعیت و جایگاه آن – سیستم توزیع در توریسم – عملکردها و وظایف بازاریابی در تشکیلات توریستی دولتی – سیاست ها و عملکردهای بازاریابی تشکیلات توریستی دولتی در مورد محصول – تبلیغات توریستی – فروش ها و نحوه اطلاع رسانی آنها – بازاریابی در شرکت های مهمان پذیر و هتل ها – فرانشیز – بازاریابی توریستی الکترونیکی – کاربردهای بازاریابی در بررسی تقاضاهای توریستی و...

گردشگري بين المللي

نام: گردشگري بين المللي
مترجم: محمد ابراهيم گوهريان، محمدمهدي كتابچي: مؤلفين:( فرانسوا ولا - يونل بيچريل)
ناشر: اميركبير
نوبت چاپ: اول – 1384

فصول کتاب: تعاريف و گرايشها در گردشگري بين المللي -بازار گردشگري بين المللي در مقصدهاي مختلف جهان -جنبه هاي نظري عوامل تعيين كننده اقتصادي در گردشگري بين المللي -بازاريابي و فروش فرآورده هاي گردشگري و...

اصول مشتري مداري

نام:  اصول مشتري مداري
مؤلفين: احمد يحيايي ايله اي
ناشر: هتلداري ماربين
نوبت چاپ: اول، 1385
فصول کتاب: مشتري مداري با استخدام هر عضوي از سازمان آغاز مي شود، مشتري دليل بودن و رضايت مشتري دليل شدن سازمان است ،احترام در همه جا و براي همه مشتريان ضروري است، هر مشتري يك مشتري است و هر مشتري فقط يك مشتري است، مشتري مداري كنارآمدن با مشتريان ناسازگار است، شكايت مشتريان ارزان ترين راه شناخت مشتريان است، ارتباطات مشتري را با گوش كردن مديريت كنيد و ...

اصفهان و بازار گردشگري

نام: اصفهان و بازار گردشگري
مولفين: محمدعلي چلونگر ، محمدرضا عسكراني ،ديبا زيرك‌باش
ناشر: سازمان فرهنگي تفريحي شهرداري اصفهان
نوبت چاپ: اول،1388

فصول كتاب: در كتاب حاضر، بازار گردشگري اصفهان به همراه تحليل آماري داده‌هاي پژوهشي بررسي گرديده است. مطالب كتاب با شناخت ويژگي‌هاي اصفهان آغاز شده و در ادامه نگارنده به معرفي مكان‌هاي تاريخي، موزه‌ها، باغ‌ها، فعاليت‌هاي ميراث فرهنگي اصفهان و... پرداخته است.

اصول طلايي كسب و كار در صنعت گردشگري

نام: اصول طلايي كسب و كار در صنعت گردشگري
مولف: محمدجواد حافظي
ناشر: بوستان كتاب قم
سال و نوبت چاپ: اول، 1385

فصول کتاب: فقه و صنعت جهان گردي، گردش گري در قرآن، اصل نخستين در برخورد با غير مسلمانان ،بازديد جهان گردان غير مسلمان از مكان ها ي مقدس و ...

وضعیت بازار در کشورهای عضو گروه دی 8 و شناسایی پتانسیل ها و مزیت ها در این کشورها "توریسم و حمل و نقل"

وضعیت بازار در کشورهای عضو گروه دی 8 و شناسایی پتانسیل ها و مزیت ها در این کشورها "توریسم و حمل و نقل"

تهيه كننده: معاونت پژوهش و آموزش گروه مطالعات و پژوهشهای بازار، ويراستار: سولماز دمندانی

ناشر: موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی
نوبت چاپ: اول،1388
 

رفتار گردشگر، بن مایه ها و طرحهای مفهومی

نام: رفتار گردشگر، بن مایه ها و طرحهای مفهومی

مترجمان: دکتر حمید ضرغام بروجنی، به همراه زهره جوادی و سید محمد حسن حسینی

ناشر: مهکامه
نوبت چاپ: اول،1389

ads ads
mahak kahrizak

mailپست الکترونیک: info@ tourismscience .ir

SMSسامانه پیام کوتاه: 3000705030 (جهت دریافت پاسخ: ممکن است پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده باشید)

contactفرم تماس با ما: کلیلک نمایید
account شماره حسابهای ما: کلیلک نمایید
privacyحریم شخصی کاربران و رفع مسئولیت: کلیک نمایید
 

rss

gpls

face

fina1l

 

 علم گردشگری با آغاز نوروز 1388 و با هدف گسترش دانش محور و اصولی گردشگری در سطح کشور فعالیت خود را آغاز نمود. این مجموعه همواره سعی نموده است تا با استفاده از استعداد فعالان این صنعت نسبت به نشر هدفمند قواعد گردشگری در سطح کشور بپردازد. آنچه در علم گردشگری منتشر می شد حاصل تلاش دانشجویان، فارق التحصیلان، اساتید، شاغلین و تمامی علاقمندان دلسوز ....

 

ادامه مطلب