اصول مشتري مداري

نام:  اصول مشتري مداري
مؤلفين: احمد يحيايي ايله اي
ناشر: هتلداري ماربين
نوبت چاپ: اول، 1385
فصول کتاب: مشتري مداري با استخدام هر عضوي از سازمان آغاز مي شود، مشتري دليل بودن و رضايت مشتري دليل شدن سازمان است ،احترام در همه جا و براي همه مشتريان ضروري است، هر مشتري يك مشتري است و هر مشتري فقط يك مشتري است، مشتري مداري كنارآمدن با مشتريان ناسازگار است، شكايت مشتريان ارزان ترين راه شناخت مشتريان است، ارتباطات مشتري را با گوش كردن مديريت كنيد و ...
ads ads
mahak kahrizak

mailپست الکترونیک: info@ tourismscience .ir

SMSسامانه پیام کوتاه: 3000705030 (جهت دریافت پاسخ: ممکن است پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده باشید)

contactفرم تماس با ما: کلیلک نمایید
account شماره حسابهای ما: کلیلک نمایید
privacyحریم شخصی کاربران و رفع مسئولیت: کلیک نمایید
 

rss

gpls

face

fina1l

 

 علم گردشگری با آغاز نوروز 1388 و با هدف گسترش دانش محور و اصولی گردشگری در سطح کشور فعالیت خود را آغاز نمود. این مجموعه همواره سعی نموده است تا با استفاده از استعداد فعالان این صنعت نسبت به نشر هدفمند قواعد گردشگری در سطح کشور بپردازد. آنچه در علم گردشگری منتشر می شد حاصل تلاش دانشجویان، فارق التحصیلان، اساتید، شاغلین و تمامی علاقمندان دلسوز ....

 

ادامه مطلب