بازاریابی توریستی

نام: بازاریابی توریستی
مترجم: دکتر محمد حسن افضلی نژاد، مولف: ( جووانی پرونی)
ناشر: تالار کتاب
سال و نوبت چاپ: اول 1387
فصول کتاب: بازاریابی توریستی؛ مفاهیم و کاربردها در بخش اقتصاد کلان – استراتژی های بخش بندی و تجزیه بازار؛ موقعیت و جایگاه آن – سیستم توزیع در توریسم – عملکردها و وظایف بازاریابی در تشکیلات توریستی دولتی – سیاست ها و عملکردهای بازاریابی تشکیلات توریستی دولتی در مورد محصول – تبلیغات توریستی – فروش ها و نحوه اطلاع رسانی آنها – بازاریابی در شرکت های مهمان پذیر و هتل ها – فرانشیز – بازاریابی توریستی الکترونیکی – کاربردهای بازاریابی در بررسی تقاضاهای توریستی و...
ads ads
mahak kahrizak

mailپست الکترونیک: info@ tourismscience .ir

SMSسامانه پیام کوتاه: 3000705030 (جهت دریافت پاسخ: ممکن است پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده باشید)

contactفرم تماس با ما: کلیلک نمایید
account شماره حسابهای ما: کلیلک نمایید
privacyحریم شخصی کاربران و رفع مسئولیت: کلیک نمایید
 

rss

gpls

face

fina1l

 

 علم گردشگری با آغاز نوروز 1388 و با هدف گسترش دانش محور و اصولی گردشگری در سطح کشور فعالیت خود را آغاز نمود. این مجموعه همواره سعی نموده است تا با استفاده از استعداد فعالان این صنعت نسبت به نشر هدفمند قواعد گردشگری در سطح کشور بپردازد. آنچه در علم گردشگری منتشر می شد حاصل تلاش دانشجویان، فارق التحصیلان، اساتید، شاغلین و تمامی علاقمندان دلسوز ....

 

ادامه مطلب