فروش و بازاریابی: ویژه دفاتر خدمات مسافرتی

نام: فروش و بازاریابی: ویژه دفاتر خدمات مسافرتی
مترجم: دکتر ابوالفضل تاج زاده (مولف: دنیس فاستر)
ناشر: دانشگاه علامه طباطبایی
نوبت چاپ: اول - 1386

فصول کتاب: سفر به عنوان یک محصول، اصول بازاریابی، برنامه ریزی بازار، آمادگی برای فروش، شیوه های فروش، ارزیابی مشتری، به انجام رساندن فروش، فروش تلفنی موثر، ایجاد فروش مسافرتی، فروش در خارج از کارگزار مسافرتی

ads ads
mahak kahrizak

mailپست الکترونیک: info@ tourismscience .ir

SMSسامانه پیام کوتاه: 3000705030 (جهت دریافت پاسخ: ممکن است پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده باشید)

contactفرم تماس با ما: کلیلک نمایید
account شماره حسابهای ما: کلیلک نمایید
privacyحریم شخصی کاربران و رفع مسئولیت: کلیک نمایید
 

rss

gpls

face

fina1l

 

 علم گردشگری با آغاز نوروز 1388 و با هدف گسترش دانش محور و اصولی گردشگری در سطح کشور فعالیت خود را آغاز نمود. این مجموعه همواره سعی نموده است تا با استفاده از استعداد فعالان این صنعت نسبت به نشر هدفمند قواعد گردشگری در سطح کشور بپردازد. آنچه در علم گردشگری منتشر می شد حاصل تلاش دانشجویان، فارق التحصیلان، اساتید، شاغلین و تمامی علاقمندان دلسوز ....

 

ادامه مطلب