جامعه‌شناسي مصرف (گردشگري و خريد)

hamemasraf

نام: جامعه‌شناسي مصرف (گردشگري و خريد)

مؤلف: دالن جي. تيموتي
مترجمين: علي‌اصغر سعيدي ، مهدي حسين‌آبادي
ناشر: جامعه شناسان
سال و نوبت چاپ: اول 1388
 هدف اين كتاب بررسي رفتار توريست‌ها در لحظاتي است كه دست به خريد مي‌زنند و اين بررسي‌ها اين دو پديده را، به هم به خوبي پيوند زده است. مصرف فراغتي، خريد و توريسم؛ خريد تفريحي، اوقات فراغت و كار؛ خريد گردشگري؛ خريد توريستي؛ توريست‌ها چه مي‌خرند؛ مكان‌هاي خريد و بافت آنها؛ مسائل مديريتي اماكن و مردم؛ و نتيجه‌گيري عنوان‌هاي فصل‌هاي كتاب است.
ads ads
mahak kahrizak

mailپست الکترونیک: info@ tourismscience .ir

SMSسامانه پیام کوتاه: 3000705030 (جهت دریافت پاسخ: ممکن است پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده باشید)

contactفرم تماس با ما: کلیلک نمایید
account شماره حسابهای ما: کلیلک نمایید
privacyحریم شخصی کاربران و رفع مسئولیت: کلیک نمایید
 

rss

gpls

face

fina1l

 

 علم گردشگری با آغاز نوروز 1388 و با هدف گسترش دانش محور و اصولی گردشگری در سطح کشور فعالیت خود را آغاز نمود. این مجموعه همواره سعی نموده است تا با استفاده از استعداد فعالان این صنعت نسبت به نشر هدفمند قواعد گردشگری در سطح کشور بپردازد. آنچه در علم گردشگری منتشر می شد حاصل تلاش دانشجویان، فارق التحصیلان، اساتید، شاغلین و تمامی علاقمندان دلسوز ....

 

ادامه مطلب