مرجع سايتهاي اينترنت توريسم

نام: مرجع سايتهاي اينترنت توريسم
مؤلفين: گروه انتشارات فيض دانش
ناشر: فيض دانش
نوبت چاپ: پنجم، 1386

فصول کتاب: هدف از تاليف اين مجموعه كتاب ها « مرجع سايت هاي اينترنتي » آسان كردن دسترسي محققان ، اساتيد ، دانشجويان ومعلمان و دانش آموزان به مطالب مورد نظرشان در اينترنت در زمينه توريسم است.

گردشگری الکترونیکی: فن آوری اطلاعات برای مدیریت راهبردی گردشگری

نام: گردشگری الکترونیکی: فن آوری اطلاعات برای مدیریت راهبردی گردشگری
مترجم: گروهی از دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت جهانگردی، تحت نظر دکتر حنفی زاده، جباری و شادمهر (مولف: دیمیتریوس بوهالیس)
ناشر: پندار پارس
نوبت چاپ: اول - 1385

فصول کتاب: فناوری اطلاعات و ارتباطات: تکامل و تحول، کاربرد تحولات فناوری ارتباطات و اطلاعات در راهبرد و کسب و کار، رابطه پویا بین ICT ها و جهانگردی، گردشگری الکترونیکی مبتنی بر تقاضا، گردشگری الکترونیکی عرضه محور، مدیریت عملیات و توزیع در گردشگری الکترونیکی، خطوط هواپیمایی الکترونیکی، مهمانداری الکترونیکی، تورگردانهای الکترونیکی، دفاتر خدمات مسافرتی الکترونیکی، مقاصد الکترونیکی، گردشگری الکترونیکی: چشم انداز آینده

نقش فناوري اطلاعات در توسعه صنعت گردشگري

نام: نقش فناوري اطلاعات در توسعه صنعت گردشگري
مولفين: محمدرضا پهلوان ،رضا عبدالملكي ،بهشيد بهكمال
ناشر: سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي - معاونت فرهنگي و ارتباطات
نوبت چاپ: اول،1387

فصول كتاب: مباحث اين كتاب در خصوص نقش انفورماتيك و اطلاع‌رساني بر صنعت گردشگري جامعۀ امروزي است؛ كه مؤلفان با ارائۀ جوامع آماري مربوطه، نگاهي بر وضعيت اين صنعت و حوزۀ نفوذ انفورماتيك در ساختار آن داشته و راه‌كارهاي عملي جهت توسعه و بسط اين صنعت را در كشور از طريق به‌كارگيري فناوري اطلاعات و ارتباطات بررسي و تبيين كرده‌اند.

مباحثي در مديريت ارتباط الكترونيكي با مشتري (e-CRM ) در صنعت گردشگري ايران

نام: مباحثي در مديريت ارتباط الكترونيكي با مشتري (e-CRM ) در صنعت گردشگري ايران
مولفين: محمدعلي صنيعي‌منفرد ،حسن الماسي ،صديقه رضاييان‌فردويي
ناشر: موسسه فرهنگي و هنري عيلام، پژوهشگاه سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري
نوبت چاپ: اول،1388

فصول كتاب: نگارنده در كتاب حاضر به ارزيابي، طراحي، چگونگي اجرا و پياده‌سازي سيستم‌هاي مديريت ارتباط با مشتري پرداخته است. از جمله مباحث كتاب مي‌توان به مديريت بازاريابي گردشگري، نقش فناوري اطلاعات در گردشگري، نقش مديريت ارتباط با مشتري در گردشگري، و سنجه‌هاي ارزيابي عملكرد سيستم مديريت ارتباط با مشتري اشاره نمود.

ads ads
mahak kahrizak

mailپست الکترونیک: info@ tourismscience .ir

SMSسامانه پیام کوتاه: 3000705030 (جهت دریافت پاسخ: ممکن است پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده باشید)

contactفرم تماس با ما: کلیلک نمایید
account شماره حسابهای ما: کلیلک نمایید
privacyحریم شخصی کاربران و رفع مسئولیت: کلیک نمایید
 

rss

gpls

face

fina1l

 

 علم گردشگری با آغاز نوروز 1388 و با هدف گسترش دانش محور و اصولی گردشگری در سطح کشور فعالیت خود را آغاز نمود. این مجموعه همواره سعی نموده است تا با استفاده از استعداد فعالان این صنعت نسبت به نشر هدفمند قواعد گردشگری در سطح کشور بپردازد. آنچه در علم گردشگری منتشر می شد حاصل تلاش دانشجویان، فارق التحصیلان، اساتید، شاغلین و تمامی علاقمندان دلسوز ....

 

ادامه مطلب