هتل ها

اطلاع رسانی به مشتریان درباره خدمات جدید؛

اطلاع رسانی به کارمندان بابت خدمات جدید و اخبار و هماهنگی جهت تغییر شیفت ها؛

ارسال منو غذای هر وعده از طریق پیام کوتاه به مسافران ؛

سفارش غذا توسط مسافرین از طریق پیام کوتاه ؛

ارسال صورتحساب مسافر از طریق پیام کوتاه ؛

ارسال پیام کوتاه تبریک اعیاد و مناسبت ها ؛

اطلاع رسانی جشنواره ها و سمینارها ؛

ایجاد نظر سنجی و مسابقه با پیام کوتاه ؛

ایجاد روابط عمومی از طریق پیام کوتاه ؛

ارسال پیام کوتاه خوشامدگویی و سفر به خیر به مسافران ؛

اطلاع رسانی سریع جهت ارائه تخفیف به مناسبات مختلف به مسافران و مشتریان ثابت هتل ؛

پاسخگویی اتوماتیک جهت رزرو اتاق ها ؛

امکان ذخیره سازی شماره مشتریان و اطلاع رسانی به آنها در زمان مورد نیاز ؛

و در پایان مدیریت هتل ها با استفاده از این ویژگی سامانه می توانند کیفیت خدمات خود را با ارسال پیامک قدردانی و تشکر پس از خارج شدن مسافر از هتل ، ارتقا دهند . آنها همچنین می توانند در صورتی که مسافر وسیله ای را در هتل جاگذاشته باشد ، آن را با پیامک اطلاع دهند.

ads ads
mahak kahrizak

mailپست الکترونیک: info@ tourismscience .ir

SMSسامانه پیام کوتاه: 3000705030 (جهت دریافت پاسخ: ممکن است پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده باشید)

contactفرم تماس با ما: کلیلک نمایید
account شماره حسابهای ما: کلیلک نمایید
privacyحریم شخصی کاربران و رفع مسئولیت: کلیک نمایید
 

rss

gpls

face

fina1l

 

 علم گردشگری با آغاز نوروز 1388 و با هدف گسترش دانش محور و اصولی گردشگری در سطح کشور فعالیت خود را آغاز نمود. این مجموعه همواره سعی نموده است تا با استفاده از استعداد فعالان این صنعت نسبت به نشر هدفمند قواعد گردشگری در سطح کشور بپردازد. آنچه در علم گردشگری منتشر می شد حاصل تلاش دانشجویان، فارق التحصیلان، اساتید، شاغلین و تمامی علاقمندان دلسوز ....

 

ادامه مطلب